loading...

مهاجرت به قبرس شمالی

بازدید : 18
چهارشنبه 8 فروردين 1403 زمان : 11:50


در کدام شهر قبرس شمالی منزل بخریم
قبرس شمالی جزو کشورهای خرد دنیا میباشد که شهرهای متعددی ندارد بدین ترتیب برای خرید ملک در قبرس شمالی چندان مبتلا سردرگمی نمی‌گردید. تنها کافیست به شرایط جغرافیایی و بافت شهری آنان دقت کرده و تعیین فرمائید. پیرو به معرفی شهرهای این مرزو بوم و شرایط داد و ستد ملک در آن مهاجرت به قبرس شمالی خوا هیم پرداخت.

فاماگوستا
فاماگوستا یک شهربندری میباشد که در حاشیه دریا جنوبی سرزمین قبرس شمالی جای‌دارد. از آنجایی که معروفترین دانشکده این مرزوبوم یعنی EMU درین شهر میباشد، دانشجو یان متعددی در شهر رفت و آمد دارا هستند و به‌این معنا میباشد که در ماه‌های تحصیلی، اجاره و خرید فروش ملک درین شهر ارتقا مییابد.

لانگ بیچ
در حوالی شهر فاماگوستا، لانگ بیچ، نگین قبرس شمالی قراردارد. این حیطه توریستی بود و جزو پررونق‌ترین شهرهای این مملکت به حساب می‌آید. هر ساله گردش گر‌های متعددی راهی این شهر می گردند و همین سبب ساز ساخت‌و‌ساز یک فضای رقابتی در میان سرمایه‌گذران گردیده است. املاک این حیطه در سال‌های اخیر رویش قابل توجهی داشته‌اند.

گیرنه
گیرنه یک کدام از دیگر از شهرهای دوستداشتنی برای خرید ملک در قبرس شمالی که در اواسط حاشیه دریا شمالی این مرزو بوم قراردارد. این بندر به نعل اسب بود و قلعه‌ای از زمانه بیزانس در آن وجود دارااست که جذابیتش را چندبرابر نموده است. وضعیت بندری این شهر و عبور و مرور مسافران از این حیطه به ترکیه، آن را به شهری به هم ریخته تبدیل نموده است. گیرنه همینطور راءس فرهنگی قبرس شمالی محسوب میشود و دوستداشتنی بخش اعظمی از اروپایی‌ها میباشد. توسعه ساخت‌و‌ساز و وجود تجهیزات شهر و زیرساخت‌های حمل و نقل، دست به دست هم داده تا ارزش املاک درین شهر تخت گاز پرورش نماید.

نیکوزیا
نیکوزیا پایتخت مرزوبوم میباشد و فی مابین دو بخش جنوبی و شمالی مشترک میباشد. همگی اداره ها و وزارتخانه‌ها در‌این شهر قرار گرفته و به همین ادله سرمایه‌گذاران کمتر برای خرید ملک در قبرس شمالی به سراغ آن میروند. در حوالی این شهر دانش کده فی مابین المللی قبرس قرار داشته و سبب ساز گردیده تا در سال‌های اخیر ایجاد در حومه این شهر با پرورش بالایی داشته باشد.

لفکه
لفکه یک شهر باستانی و تاریخی در جنوب قبرس شمالی میباشد. لفکه به خیال حالت خویش و جاذبه‌های توریسم که داراست، تبدیل به یکی‌از هدف های پرطرفدار بین گردشگر‌ها گردیده‌است. همینطور به جهت داشتن ملک‌های متنوع و مطلوب، زمان خیر و خوبی را برای خرید ملک در قبرس شمالی آماده نموده است. این شهر از رونق نیکی بهره مند بوده و ارزش ملک در حالا رویش میباشد.

اسکله
اسکله نیز از شهرهای توریستی قبرس شمالی میباشد که اثراتی از قرن 15 میلادی مانند کلیسای دومینیکن را در خویش مکان داده میباشد. اسکله بیشترین واحد سنجش تایید گردش گر را داراست و هر ساله فستیوال‌های تابستانی متعددی در آن برگزار میشود. امنیت و رفاه قاضی درین شهر منجر دقت ویژه سرمایه‌گذاران به آن گردیده و آن را تبدیل به یک شرایط بهتر برای خرید ملک در قبرس شمالی نموده است.

پروژه‌های خرید ملک در قبرس شمالی
قبرس شمالی به‌سرعت در حالا رویش و پیشرفت میباشد و پروژه‌های ساخت‌و‌ساز بخش اعظمی در‌این سرزمین وجود دارااست که می‌اقتدار در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. پروژه‌های اصلی این مرزوبوم عبارتند از:

کورنسیا Querencia
پروژه کورنسیا در شهر لانگ بیچ جای دارد. این پروژه ساختمانی دارنده 686 واحد آپارتمانی میباشد که دربرگیرنده آپارتمانه‌ای استودیویی، یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و پنت هاوس‌های چهار و پنج خوابه میشود. این پروژه گران قدر همه تجهیزات رفاهی و تفریحی را در خویش داراست.

پروژه safe heaven
این پروژه یک شرایط خوب برای خرید ملک در قبرس شمالی به شمار می‌رود و دارنده 5 بلوک مسکونی یک خوابه و دو خوابه میباشد. این پروژه دارنده معماری امروزی بوده و آپارتمان‌های دو خوابه آن 55 تا 60 متر و سه خوابه 75 تا 100 متر میباشد.

پروژه شهرک خانواده
این پروژه ساختمانی در شهر اسکله جای‌دارد و در زمینی به مساحت 90 هکتار در هم اکنون تشکیل داد میباشد. واحدهای این موسسه به طور پیش فروش فروخته میگردند. پروژه به طور کلی دارنده 1124 واحد میباشد که از 37 متر تا 126 گوناگون می باشد. همینطور بسیار لاکچری بوده و چشم انداز زیبایی رو به دریا دارااست.

پروژه ونیز قبرس شمالی
پروژه ونیز یک زمان بهتر برای خرید ملک در قبرس شمالی و شهر لانگ بیچ میباشد. این شرکت در اطراف شهر فاماگوستا و در حاشیه دریا لانگ پیچ جای‌دارد. ونیز دارنده واحدهای دو خوابه سوییت و سه خوابه پنت هاوس و 80 هتل میباشد.

پروژه حیاط دار Caesar blue
پروژه حیاط دار Caesar blue یا این که سزار بلو، در مسافت 280 متری حاشیه دریا شنی دریای خزر ایجاد شده است. این مجتمع مسکونی فوق امروزی بوده و دارنده 450 سوئیت و آپارتمان میباشد. این پروژه حیاط دار با شایسته ترین و کیفیت عالی‌ترین مصالح درست شده و تجهیزات رفاهی و تفریحی متعددی را در خویش مکان داده میباشد.

فاز یک پروژه Breeze
این پروژه در روستای تاتلیسو قرار داشته و یک اقامتگاه مجلل و امروزی به شمار می‌رود. مساحت پروژه 133 هزار متر مربع بوده و حدود 200 متر با کنار دریا زیبای مدیترانه مسافت دارااست. همینطور همه تجهیزات رفاهی و تفریحی را نیز در خویش مکان داده میباشد.

پروژه Dream house
پروژه ساختمانی دریم هاوس، یک مجتمع خوب برای خرید ملک در قبرس شمالی و ناحیه لانگ بیچ میباشد. این پروژه دارنده 550 واحد مسکونی در 5 بلوک بوده و همگی تجهیزات رفاهی و تفریحی را برای ساکنین آن آماده نموده است.

پروژه سی مجیک گاردن
این پروژه ساختمانی جزو شایسته ترین‌های شهر گیرنه میباشد که دارنده 76 واحد آپارتمانی میباشد. اما این مجتمع سابق بوده و در در سال‌های اول ایجاد کرد جوایز فی مابین المللی متعددی برای فضای سبز محوطه اخذ نموده است. واحدهای این پروژه معمولا دارنده 4 اتاق خواب می‌باشند. و یک استخر همگانی بسیار والا در میانه آن جای‌دارد.

پروژه ادلوایس
این پروژه در شهر تفریحی و توریستی لانگ پیچ واقع گردیده و 15 دقیقه از فاماگوستا مسافت دارااست. پروژه ادلوایس در حوالی حاشیه دریا دریا بوده و در زمینی به حجم 4455 هزار متر مربع تشکیل شده و دارنده 5 بلوک میباشد. بلوک 2 این شرکت کامل شدن گردیده و بلوک 3 آن در هم اکنون واگذاری میباشد. این شرکت دارنده تجهیزات رفاهی و تفریحی بوده و قابلیت و امکان خرید نقدی و غیر نقد آن وجود داراست.

پروژه اقامتگاه جادویی
یکی‌از دیگر از پروژه‌های مطلوب برای خرید ملک در قبرس شمالی، اقامتگاه جادویی بنا شده در شهر گیرنه میباشد. این پروژه تجهیزات خوب در خویش داشته و مشمول واحدهای دوخوابه، یکخوابه و سه خوابه می‌گردد. همینطور قابلیت و امکان خرید غیر نقد سوئیت درین مجتمع وجود داراست. ارزش‌های این مجتمع مطلوب بوده و می‌قدرت واحدهای یک خوابه با ارزش 16 هزار پوند نیز در آن خریداری کرد.

پروژه جواهر مدیترانه
این پروژه تازه در حاشیه دریا و حاشیه دریا شرقی قبرس شمالی قراردارد. این پروژه خوشگل دارنده واحدهای 2 خوابه و 3 خوابه و ویلاهای 4 خوابه میباشد. قرار گیری در کنار دریا مدیترانه و داشتن آب و هوای کوهستانی سبب گردیده تا این پروژه با اسقبال متعددی روبه‌رو خواهد شد. همینطور معماری منحصربه شخصی داشته و کلیه تجهیزات تفریحی و رفاهی را نیز در خویش مکان داده میباشد.

پروژه ISLAND HAERT
این پروژه در راءس شهر گینه و در پارک اونیو قرار گرفته میباشد و دارنده 60 واحد مسکونی و اداری هست. پیاده سازی منحصر، آب و هوای مطبوع و داشتن تجهیزات متعدد و همینطور بیوی روبه کوهستان از جذابیت‌های و نقاط مثبت این پروژه میباشد.

پروژه ویلاهای مخصوص مدیترانه
این پروژه یک دسته از ویلاهای لاکچری با پیاده سازی مدیترانه‌ای میباشد که در حیطه ایلیابلو از شهر گینه جای دارد. این ویلاها هم‌زمان چشماندازی به دریا و کوهستان دارا‌هستند و با طرح‌های امروزی و بالاترین تجهیزات درست شده‌اند. این موسسه دارنده امنیت بالایی میباشد و رفاه و آسایش را به مالکان خویش ارزانی می‌نماید.

پروژه مروارید جزیره
از سایر موردها بهتر برای خرید ملک در قبرس شمالی، پروژه مروارید جزیره میباشد که در نوار ساحلی ناحیه لانگ بیچ قراردارد. این شرکت دارنده 52 ویلای 150 الی 170 متری میباشد. و همه تجهیزات رفاهی و تفریحی را در خویش مکان داده میباشد. علاوه بر اینکه خریداران میتوانند در ملک خویش مبادرت به تشکیل داد استخر و آلاچیق نمایند.

پروژه نخبگان دریا (اقامتگاه نخبگان)
اقامتگاه نخبگان یا این که پروژه نخبگان دریا در خیابان دارای شهرت زیتینلیک در شهر گیرنه واقع تاسیس شده است. این پروژه مشهور دارنده واحدهای یک خوابه و سه خوابه میباشد و با ارزش‌های متنوعی عرضه می‌گردد. واحدهای این شرکت دارنده همه تجهیزات مطلوب رفاهی برای اقامت بوده و جزو موردها مطلوب برای اجاره ملک به شمار می‌رود.

پروژه For season life
این پروژه که به نام پروژه چهار فصل نیز شناخته می‌گردد، یک دسته لاکچری و گران قیمت میباشد که در شهر اسکله قبرس شمالی قراردارد. مجتمع در کنار دریا دریا واقع گردیده و تجهیزات مطلوب برای معاش را داراست. علاوه بر اینکه یک مورد خوب برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. این شرکت دربرگیرنده 310 واحد مسکونی و 16 واحد تجاری میباشد. و سوئیت‌های دو خوابه و یک خوابه دارااست.

پروژه کورتیارد courtyard
پروژه کورتیارد در 5 کیلومتری لانگ بیچ و در حیطه بوآز واقع شد‌ه‌است. تولیدکننده این پروژه شرکت دووچ بوده و این ساختمان پاداش شایسته ترین پروژه سال در 2019 را اخذ نموده است. مجتمع دارنده سوئیت‌های دوبلکس یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه میباشد. پروژه در کنار دریا دریا وجود ندارد البته مسافت چندانی با آن ندارد.

پروژه La isla villas
این پروژه در جنوب فاماگوستا واقع گردیده و به بیشه مجاورت‌خیس میباشد تا دریا. در بنا شده در یک منقطه گیاه شناسی واقع گردیده و همین ویویی خوشگل به آن بخشیده میباشد. کلیه تجهیزات رفاهی در دسترس ساکنان این شرکت جای دارد. علاوه بر اینکه بوسیله یکی‌از معتبرترین کمپانی‌های ساختمان سازی قبرس یعنی Döveç تاسیس شده است.

پروژه long-beach-panorama
سوئیت‌های پانوراما در شهر لانگ بپی واقع گردیده و جزو شاهکارهای کمپانی دووچ به حساب میآید. این سوئیت‌ها دارنده 2 بلوک و در 13 طبقه تشکیل‌شده‌اند. در تیم 111 واحد مسکونی یک خوابه و دو خوابه در این موسسه قراردارد. این موسسه شایسته ترین مورد سپرده گذاری در املاک لانگ بیچ به حساب می‌آید.

پروژه سوئیت‌های دریایی
پروژه سوئیت‌های دریایی یکی‌از دیگر از پروژه‌های ساختمانی میباشد که در بین اسکله و لانگ بیچ واقع گردیده است. این پروژه‌ها دارنده سوئیت‌های دو خوابه و سه خوابه، پنت هاوس و استودیو میباشد. خلال اینکه تجهیزات رفاهی و تفریحی مختلفی در آن قرار گرفته میباشد. همینطور مسافت مقداری با شهر دارااست.

پروژه sky sakarya
این پروژه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در شهر فاماگوستا جای دارد. پروژه متشکل از دو ساختمان بلند 13 و 14 طبقه میباشد و واحدهای مسکونی و تجاری در آن وجود دارااست. این ساختمان دسترسی خیر و خوبی به تجهیزات شهر داراست و فرصتی خوب برای سپرده گذاری و اجاره ملک به حساب می آید. خلال اینکه مسافت یه خرده با دانش کده مدیترانه شرقی داراست.

پروژه corner park قبرس شمالی
کرنر پارک قبرس شمالی یک آیتم بهتر دیگر برای خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه‌گذاری میباشد. این ساختمان در حوالی پارک کرنر در راءس فاماگوستا قرار گرفته میباشد. این پروژه حالت مخصوص به شخصی برای معاش و فعالیت دارااست. ساختمان دارنده معماری امروزی بوده و واحدهای دو خوابه و سه خواب دارااست. همینطور به مرکزها درمانی و حمل و نقل همگانی دسترسی سریعی دارااست.


در کدام شهر قبرس شمالی منزل بخریم
قبرس شمالی جزو کشورهای خرد دنیا میباشد که شهرهای متعددی ندارد بدین ترتیب برای خرید ملک در قبرس شمالی چندان مبتلا سردرگمی نمی‌گردید. تنها کافیست به شرایط جغرافیایی و بافت شهری آنان دقت کرده و تعیین فرمائید. پیرو به معرفی شهرهای این مرزو بوم و شرایط داد و ستد ملک در آن مهاجرت به قبرس شمالی خوا هیم پرداخت.

فاماگوستا
فاماگوستا یک شهربندری میباشد که در حاشیه دریا جنوبی سرزمین قبرس شمالی جای‌دارد. از آنجایی که معروفترین دانشکده این مرزوبوم یعنی EMU درین شهر میباشد، دانشجو یان متعددی در شهر رفت و آمد دارا هستند و به‌این معنا میباشد که در ماه‌های تحصیلی، اجاره و خرید فروش ملک درین شهر ارتقا مییابد.

لانگ بیچ
در حوالی شهر فاماگوستا، لانگ بیچ، نگین قبرس شمالی قراردارد. این حیطه توریستی بود و جزو پررونق‌ترین شهرهای این مملکت به حساب می‌آید. هر ساله گردش گر‌های متعددی راهی این شهر می گردند و همین سبب ساز ساخت‌و‌ساز یک فضای رقابتی در میان سرمایه‌گذران گردیده است. املاک این حیطه در سال‌های اخیر رویش قابل توجهی داشته‌اند.

گیرنه
گیرنه یک کدام از دیگر از شهرهای دوستداشتنی برای خرید ملک در قبرس شمالی که در اواسط حاشیه دریا شمالی این مرزو بوم قراردارد. این بندر به نعل اسب بود و قلعه‌ای از زمانه بیزانس در آن وجود دارااست که جذابیتش را چندبرابر نموده است. وضعیت بندری این شهر و عبور و مرور مسافران از این حیطه به ترکیه، آن را به شهری به هم ریخته تبدیل نموده است. گیرنه همینطور راءس فرهنگی قبرس شمالی محسوب میشود و دوستداشتنی بخش اعظمی از اروپایی‌ها میباشد. توسعه ساخت‌و‌ساز و وجود تجهیزات شهر و زیرساخت‌های حمل و نقل، دست به دست هم داده تا ارزش املاک درین شهر تخت گاز پرورش نماید.

نیکوزیا
نیکوزیا پایتخت مرزوبوم میباشد و فی مابین دو بخش جنوبی و شمالی مشترک میباشد. همگی اداره ها و وزارتخانه‌ها در‌این شهر قرار گرفته و به همین ادله سرمایه‌گذاران کمتر برای خرید ملک در قبرس شمالی به سراغ آن میروند. در حوالی این شهر دانش کده فی مابین المللی قبرس قرار داشته و سبب ساز گردیده تا در سال‌های اخیر ایجاد در حومه این شهر با پرورش بالایی داشته باشد.

لفکه
لفکه یک شهر باستانی و تاریخی در جنوب قبرس شمالی میباشد. لفکه به خیال حالت خویش و جاذبه‌های توریسم که داراست، تبدیل به یکی‌از هدف های پرطرفدار بین گردشگر‌ها گردیده‌است. همینطور به جهت داشتن ملک‌های متنوع و مطلوب، زمان خیر و خوبی را برای خرید ملک در قبرس شمالی آماده نموده است. این شهر از رونق نیکی بهره مند بوده و ارزش ملک در حالا رویش میباشد.

اسکله
اسکله نیز از شهرهای توریستی قبرس شمالی میباشد که اثراتی از قرن 15 میلادی مانند کلیسای دومینیکن را در خویش مکان داده میباشد. اسکله بیشترین واحد سنجش تایید گردش گر را داراست و هر ساله فستیوال‌های تابستانی متعددی در آن برگزار میشود. امنیت و رفاه قاضی درین شهر منجر دقت ویژه سرمایه‌گذاران به آن گردیده و آن را تبدیل به یک شرایط بهتر برای خرید ملک در قبرس شمالی نموده است.

پروژه‌های خرید ملک در قبرس شمالی
قبرس شمالی به‌سرعت در حالا رویش و پیشرفت میباشد و پروژه‌های ساخت‌و‌ساز بخش اعظمی در‌این سرزمین وجود دارااست که می‌اقتدار در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. پروژه‌های اصلی این مرزوبوم عبارتند از:

کورنسیا Querencia
پروژه کورنسیا در شهر لانگ بیچ جای دارد. این پروژه ساختمانی دارنده 686 واحد آپارتمانی میباشد که دربرگیرنده آپارتمانه‌ای استودیویی، یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و پنت هاوس‌های چهار و پنج خوابه میشود. این پروژه گران قدر همه تجهیزات رفاهی و تفریحی را در خویش داراست.

پروژه safe heaven
این پروژه یک شرایط خوب برای خرید ملک در قبرس شمالی به شمار می‌رود و دارنده 5 بلوک مسکونی یک خوابه و دو خوابه میباشد. این پروژه دارنده معماری امروزی بوده و آپارتمان‌های دو خوابه آن 55 تا 60 متر و سه خوابه 75 تا 100 متر میباشد.

پروژه شهرک خانواده
این پروژه ساختمانی در شهر اسکله جای‌دارد و در زمینی به مساحت 90 هکتار در هم اکنون تشکیل داد میباشد. واحدهای این موسسه به طور پیش فروش فروخته میگردند. پروژه به طور کلی دارنده 1124 واحد میباشد که از 37 متر تا 126 گوناگون می باشد. همینطور بسیار لاکچری بوده و چشم انداز زیبایی رو به دریا دارااست.

پروژه ونیز قبرس شمالی
پروژه ونیز یک زمان بهتر برای خرید ملک در قبرس شمالی و شهر لانگ بیچ میباشد. این شرکت در اطراف شهر فاماگوستا و در حاشیه دریا لانگ پیچ جای‌دارد. ونیز دارنده واحدهای دو خوابه سوییت و سه خوابه پنت هاوس و 80 هتل میباشد.

پروژه حیاط دار Caesar blue
پروژه حیاط دار Caesar blue یا این که سزار بلو، در مسافت 280 متری حاشیه دریا شنی دریای خزر ایجاد شده است. این مجتمع مسکونی فوق امروزی بوده و دارنده 450 سوئیت و آپارتمان میباشد. این پروژه حیاط دار با شایسته ترین و کیفیت عالی‌ترین مصالح درست شده و تجهیزات رفاهی و تفریحی متعددی را در خویش مکان داده میباشد.

فاز یک پروژه Breeze
این پروژه در روستای تاتلیسو قرار داشته و یک اقامتگاه مجلل و امروزی به شمار می‌رود. مساحت پروژه 133 هزار متر مربع بوده و حدود 200 متر با کنار دریا زیبای مدیترانه مسافت دارااست. همینطور همه تجهیزات رفاهی و تفریحی را نیز در خویش مکان داده میباشد.

پروژه Dream house
پروژه ساختمانی دریم هاوس، یک مجتمع خوب برای خرید ملک در قبرس شمالی و ناحیه لانگ بیچ میباشد. این پروژه دارنده 550 واحد مسکونی در 5 بلوک بوده و همگی تجهیزات رفاهی و تفریحی را برای ساکنین آن آماده نموده است.

پروژه سی مجیک گاردن
این پروژه ساختمانی جزو شایسته ترین‌های شهر گیرنه میباشد که دارنده 76 واحد آپارتمانی میباشد. اما این مجتمع سابق بوده و در در سال‌های اول ایجاد کرد جوایز فی مابین المللی متعددی برای فضای سبز محوطه اخذ نموده است. واحدهای این پروژه معمولا دارنده 4 اتاق خواب می‌باشند. و یک استخر همگانی بسیار والا در میانه آن جای‌دارد.

پروژه ادلوایس
این پروژه در شهر تفریحی و توریستی لانگ پیچ واقع گردیده و 15 دقیقه از فاماگوستا مسافت دارااست. پروژه ادلوایس در حوالی حاشیه دریا دریا بوده و در زمینی به حجم 4455 هزار متر مربع تشکیل شده و دارنده 5 بلوک میباشد. بلوک 2 این شرکت کامل شدن گردیده و بلوک 3 آن در هم اکنون واگذاری میباشد. این شرکت دارنده تجهیزات رفاهی و تفریحی بوده و قابلیت و امکان خرید نقدی و غیر نقد آن وجود داراست.

پروژه اقامتگاه جادویی
یکی‌از دیگر از پروژه‌های مطلوب برای خرید ملک در قبرس شمالی، اقامتگاه جادویی بنا شده در شهر گیرنه میباشد. این پروژه تجهیزات خوب در خویش داشته و مشمول واحدهای دوخوابه، یکخوابه و سه خوابه می‌گردد. همینطور قابلیت و امکان خرید غیر نقد سوئیت درین مجتمع وجود داراست. ارزش‌های این مجتمع مطلوب بوده و می‌قدرت واحدهای یک خوابه با ارزش 16 هزار پوند نیز در آن خریداری کرد.

پروژه جواهر مدیترانه
این پروژه تازه در حاشیه دریا و حاشیه دریا شرقی قبرس شمالی قراردارد. این پروژه خوشگل دارنده واحدهای 2 خوابه و 3 خوابه و ویلاهای 4 خوابه میباشد. قرار گیری در کنار دریا مدیترانه و داشتن آب و هوای کوهستانی سبب گردیده تا این پروژه با اسقبال متعددی روبه‌رو خواهد شد. همینطور معماری منحصربه شخصی داشته و کلیه تجهیزات تفریحی و رفاهی را نیز در خویش مکان داده میباشد.

پروژه ISLAND HAERT
این پروژه در راءس شهر گینه و در پارک اونیو قرار گرفته میباشد و دارنده 60 واحد مسکونی و اداری هست. پیاده سازی منحصر، آب و هوای مطبوع و داشتن تجهیزات متعدد و همینطور بیوی روبه کوهستان از جذابیت‌های و نقاط مثبت این پروژه میباشد.

پروژه ویلاهای مخصوص مدیترانه
این پروژه یک دسته از ویلاهای لاکچری با پیاده سازی مدیترانه‌ای میباشد که در حیطه ایلیابلو از شهر گینه جای دارد. این ویلاها هم‌زمان چشماندازی به دریا و کوهستان دارا‌هستند و با طرح‌های امروزی و بالاترین تجهیزات درست شده‌اند. این موسسه دارنده امنیت بالایی میباشد و رفاه و آسایش را به مالکان خویش ارزانی می‌نماید.

پروژه مروارید جزیره
از سایر موردها بهتر برای خرید ملک در قبرس شمالی، پروژه مروارید جزیره میباشد که در نوار ساحلی ناحیه لانگ بیچ قراردارد. این شرکت دارنده 52 ویلای 150 الی 170 متری میباشد. و همه تجهیزات رفاهی و تفریحی را در خویش مکان داده میباشد. علاوه بر اینکه خریداران میتوانند در ملک خویش مبادرت به تشکیل داد استخر و آلاچیق نمایند.

پروژه نخبگان دریا (اقامتگاه نخبگان)
اقامتگاه نخبگان یا این که پروژه نخبگان دریا در خیابان دارای شهرت زیتینلیک در شهر گیرنه واقع تاسیس شده است. این پروژه مشهور دارنده واحدهای یک خوابه و سه خوابه میباشد و با ارزش‌های متنوعی عرضه می‌گردد. واحدهای این شرکت دارنده همه تجهیزات مطلوب رفاهی برای اقامت بوده و جزو موردها مطلوب برای اجاره ملک به شمار می‌رود.

پروژه For season life
این پروژه که به نام پروژه چهار فصل نیز شناخته می‌گردد، یک دسته لاکچری و گران قیمت میباشد که در شهر اسکله قبرس شمالی قراردارد. مجتمع در کنار دریا دریا واقع گردیده و تجهیزات مطلوب برای معاش را داراست. علاوه بر اینکه یک مورد خوب برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. این شرکت دربرگیرنده 310 واحد مسکونی و 16 واحد تجاری میباشد. و سوئیت‌های دو خوابه و یک خوابه دارااست.

پروژه کورتیارد courtyard
پروژه کورتیارد در 5 کیلومتری لانگ بیچ و در حیطه بوآز واقع شد‌ه‌است. تولیدکننده این پروژه شرکت دووچ بوده و این ساختمان پاداش شایسته ترین پروژه سال در 2019 را اخذ نموده است. مجتمع دارنده سوئیت‌های دوبلکس یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه میباشد. پروژه در کنار دریا دریا وجود ندارد البته مسافت چندانی با آن ندارد.

پروژه La isla villas
این پروژه در جنوب فاماگوستا واقع گردیده و به بیشه مجاورت‌خیس میباشد تا دریا. در بنا شده در یک منقطه گیاه شناسی واقع گردیده و همین ویویی خوشگل به آن بخشیده میباشد. کلیه تجهیزات رفاهی در دسترس ساکنان این شرکت جای دارد. علاوه بر اینکه بوسیله یکی‌از معتبرترین کمپانی‌های ساختمان سازی قبرس یعنی Döveç تاسیس شده است.

پروژه long-beach-panorama
سوئیت‌های پانوراما در شهر لانگ بپی واقع گردیده و جزو شاهکارهای کمپانی دووچ به حساب میآید. این سوئیت‌ها دارنده 2 بلوک و در 13 طبقه تشکیل‌شده‌اند. در تیم 111 واحد مسکونی یک خوابه و دو خوابه در این موسسه قراردارد. این موسسه شایسته ترین مورد سپرده گذاری در املاک لانگ بیچ به حساب می‌آید.

پروژه سوئیت‌های دریایی
پروژه سوئیت‌های دریایی یکی‌از دیگر از پروژه‌های ساختمانی میباشد که در بین اسکله و لانگ بیچ واقع گردیده است. این پروژه‌ها دارنده سوئیت‌های دو خوابه و سه خوابه، پنت هاوس و استودیو میباشد. خلال اینکه تجهیزات رفاهی و تفریحی مختلفی در آن قرار گرفته میباشد. همینطور مسافت مقداری با شهر دارااست.

پروژه sky sakarya
این پروژه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در شهر فاماگوستا جای دارد. پروژه متشکل از دو ساختمان بلند 13 و 14 طبقه میباشد و واحدهای مسکونی و تجاری در آن وجود دارااست. این ساختمان دسترسی خیر و خوبی به تجهیزات شهر داراست و فرصتی خوب برای سپرده گذاری و اجاره ملک به حساب می آید. خلال اینکه مسافت یه خرده با دانش کده مدیترانه شرقی داراست.

پروژه corner park قبرس شمالی
کرنر پارک قبرس شمالی یک آیتم بهتر دیگر برای خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه‌گذاری میباشد. این ساختمان در حوالی پارک کرنر در راءس فاماگوستا قرار گرفته میباشد. این پروژه حالت مخصوص به شخصی برای معاش و فعالیت دارااست. ساختمان دارنده معماری امروزی بوده و واحدهای دو خوابه و سه خواب دارااست. همینطور به مرکزها درمانی و حمل و نقل همگانی دسترسی سریعی دارااست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 387
  • بازدید کلی : 387
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی